Aleksi Soselia

Ur. 1988, ukończył program fotografii w Centrum Sztuki Współczesnej w Tbilisi. Pracuje z użyciem wielu mediów. Tworzy wideo, foto, grafikę i instalacje przestrzenne. Brał udział w dwóch wystawach, które dotykały problemów społecznych. Pierwszy cykl 10 fotografii dotyczył energii potencjalnej w mieście, drugi – cykl 5 fotografii stworzony został we współpracy z osobami starszymi. Dodatkowo brał udział w projektach dotyczących sztuki publicznej, zajmował się wtedy zmianami w przestrzeni miasta, wywołanymi ewolucją potrzeb społecznych. Aleksi Soselia bierze udział w badaniach w Rustawi, w stanie Georgia, które dotyczą alternatywnych przestrzeni w otoczeniu, które ciągle podlega transformacji. Pracuje głównie jako fotograf, przybliża w swojej sztuce miejskie i społeczne aspekty miasta i jego alternatywne przestrzenie.

Ana Beridze

Ur. w 1987, ukończyła akademię Sztuk Pięknych w Tbilisi na Wydziale Architektury. W czasie swoich studiów brała udział w wielu akcjach dotyczących przestrzeni publicznej (m.in.: jak użyć koloru w architekturze, jak malować przedszkola, szkoły, stadiony). W latach 2010/2011 ukończyła nieformalne studia z zakresu fotografii w Centrum Sztuki Współczesnej w Tbilisi. Podczas swoich studiów opracowała projekty przestrzeni miejskiej w kontekście społecznym (w zakresie ekologii, kwestii społecznych, etc.). Od 15 lat interesuje się techniką akwareli, od 2005 roku wzięła udział w licznych wystawach. Zajmuje się także animacją kultury i działalnością edukacyjną.

Bessa Kartlelishvili

Prowadzi intensywne badania, które z humorem i dystansem komentują życie osobiste jednostki w kontekście politycznym i społecznym. Sam o sobie mówi, że niezależnie od mediów jakie używa, najważniejszy jest dla niego efekt wizualny w jego sztuce. Ukończył Akademię Sztuk Pięknych w Tbilisi na wydziale Malarstwa, w tej chwili kończy nieformalne studia fotografii w Centrum Sztuki Współczesnej w Tbilisi. Brał udział w wielu wystawach w Gruzji i za granicą, zajmuje się także działalnością kuratorską.

Galaqtion Eristavi

Ur.1990. W latach 2007-2011 uczęszczał na Wydział Fotografii Akademii Sztuk Pięknych w Tbilisi, uzyskując tytuł licencjata. Obecnie jest studentem Centrum Sztuki Współczesnej-Tbilisi (CCA-Tbilisi) na nieformalnych studiach magisterskich z zakresu działań kuratorskich i mediacji społecznych. Jako uczeń warsztatu brał udział w otwarciu 54 Biennale w Wenecji. Od 2010 roku bierze udział w dużych projektach, takich jak "Frozen Moments” i „Artisterium” pełniąc funkcję asystenta kuratora. Od 2011 do chwili obecnej pracuje nad własnymi projektami artystycznymi i kuratorskimi razem z nieformalną grupą artystyczną.

Miranda Motskobili

Mika jest absolwentem Centrum Sztuki Współczesnej - Tbilisi (CCA-Tbilisi). Ukończyła nieformalne studia magisterskie z kierunku grafiki 2D oraz reżyserii dźwięku. Realizuje indywidualne projekty wideo oraz współpracuje z innymi artystami, tworząc ścieżki dźwiękowe do ich prac. Ponadto maluje na ceramice.

Shota Demetrashvili

ur. 1985 w Tbilisi. Jest absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Sztuki w Tbilisi oraz Wyższej Szkoły Muzycznej. Jego działania skupiają się wokół architektury i muzyki. Interesuje się naukami społecznymi, prowadzi badania w zakresie przestrzeni miejskiej. Obecnie pracuje jako architekt w prywatnym studio gdzie jest zaangażowany w kilka projektów związanych z przestrzenią publiczną, poddawaną nieustannym procesom. Tworzy z przyjaciółmi nieformalną grupę twórczą, która bada tendencje urbanistyczne.

Tamar Muskhelishvili

ur. 1988 w Tbilisi. Studiowała kulturoznawstwo i nauki polityczne na Uniwersytecie w Bremie, z naciskiem na Antropologię, Teorię Kultury , Mediów i Komunikacji. W tej chwili pracuje nad projektem alternatywnych przestrzeni w środowiskach transformacyjnych (m.in. Rustawi w Gruzji – byłym ośrodku przemysłowym ZSSR). Bada reakcje społeczne w kontekście tych zmian. Brała udział w różnych projektach dotyczących miejskich i społecznych przestrzeni w Gruzji, głównie poprzez opracowywanie i redagowanie pojęć. Były to projekty dotyczące zmiany funkcjonalności przystanków autobusowych poprzez modyfikację ich wyglądu. Tworzyła projekty z ludźmi z różnych grup zawodowych i społecznych.